Best Food
nice food
healty Food

Monday, April 4, 2011

zizan and dira digandingkan..

salam..

semalam time aku g cafe,
biasala gi makan..
time tu da pukul 1..
ingat nak gi bungkus makanan lepas tu balik.
tapi alik-alik aku duk kat sit depan coz tengok ada dua orang ni sedang... sedang....
sedang apa??? haaahh nii la kite nak tau.
haha, tak payah terkejut! caje wat gempak tetiba..
sedang bercakap je..
ek eleh cakap pun nak kecoh kan..
takdela, maksud aku sekarang ni pengacara melodi da tukar orang ye!!
sori la.. bas lambat da..
exam2 ni mana tengok tv..
online pun da di limit kan.
baca paper sori la, muka aku ni jarang!!
paper online ok.. i suke u..:P
so sekarang pengacara wahid n fara da diganti dengan pengacara baru..
Dira Abu Zahar n jijan!! opps Zizan da..(adik aku selalu cakap jijan ni)



aku rasa dua-dua ni ada kekuatan pengacaraan yang tersindiri..
so, kita tengok je la camne Melodi nanti..
cam biasa Ahad, 12.30..
LAYAN~ ZaZZZZ~

or mungkin akan da treadmark baru...
i FOLLOW..... kot..
enta wait n see.




No comments:

Post a Comment