Best Food
nice food
healty Food

Monday, April 4, 2011

that love "itulah sayang.."

salam..

currently adik aku suka lagu ni..
senang je dia hafal..
lagu ni kan kalau still ingat masa kecik-kecik dalam kelas muzik pun aku nyanyi..
tapi bukan versi ni la..
siap gitar, drumm, base bagai..
nyanyi dengan alat "tik-tok" n "pe alat muzik lain..
aku pun tak ingat..
lirik pun lain..
tak men la tanya sama hati2 ni..
tanya pokok sudeh..
nnti jawap la pokok tu kan..hehe

"tanya sama pokok..
apa sebab goyang..
nanti jawap pokok angin yang kencang...."

lebih kurang versi cam ni kan..
tapi lagu yang dinyanyikan oleh the ramlees ni memang besh..
lagipun da hits kat radio kan..
so layan jela..





THE RAMLEES: (From left) Najwa, Liyana Fizi, Amirah and Yuna

Lirik Itulah Sayang

Tanya sama hati
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesra

Tanya sama hati
Pernahkah merindu
Ingat masa lena apa mimpimu
Masa berjauhan Apa nan dikenang
Bila difahamkan itulah sayang

Tanya sama hati
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesra

lastly..
"tanya sama aku...
apa sebab online..???
haha...sudah...kan..
well baru habis 2nd paper arini..
pas ni gap 4 ari b4 next paper..
so ada aku kesah!!!




No comments:

Post a Comment